Nagroda
Laureaci » Nagroda
W minionym kwartale lista nagrodzonych uczestników prowadzonych przez nas kursów przedstawia się następująco:
- Ferdynand Kowalski, z Stolarzowic – uczestnik warsztatu z przywództwa sytuacyjnego – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów pracownika
- Barbara Wierzbicka, z Gdańska – uczestniczka kursu z zarządzania przez cele – tytuł najmilszego uczestnika
- Edward Gdański, z Dudnik – uczestnik kursu z efektywności osobistej – tytuł najszybciej uczącego się uczestnika
- Alicja Władyka, z Zakopanego – uczestniczka treningu z systemów oceny – tytuł najbardziej zmotywowanego pracownika
- Czesław Antosiewicz, z Andrychowa – uczestnik szkolenia z przywództwa sytuacyjnego – tytuł najmilszego klienta
- Cecylia Urbańska, z Torunia – uczestniczka treningu z komunikacji międzykulturowej – tytuł najmilszego klienta
- Hubert Jędrych, z Tychów – uczestnik kursu z komunikacji międzykulturowej – tytuł najsympatyczniejszego uczestnika
- Olga Piotrowska, z Tomaszowa Mazowieckiego – uczestniczka szkolenia z pracy w zespole – tytuł najbardziej zmotywowanego klienta
- Daniel Gdański, z Poznania – uczestnik treningu z zarządzania zmianą – tytuł najszybciej uczącego się uczestnika
- Karolina Lutosławska, z Poznania – uczestniczka szkolenia z kierowania projektami – tytuł najbardziej wspiewrającego kolegów pracownika
- Borys Zapędowski, z Międzyrzecza – uczestnik kursu z komunikacji międzykulturowej – tytuł najsympatyczniejszego klienta
- Izabela Tomczykiewicz, z Poznania – uczestniczka warsztatu z negocjacji – tytuł najmilszego uczestnika
- Krzysztof Elfarty, z Sopotu – uczestnik szkolenia z planowania i delegowania – tytuł najszybciej uczącego się uczestnika
- Oliwia Gdańska, z Chorzowa – uczestniczka szkolenia z negocjacji – tytuł najbardziej kreatywnego uczestnika
Wymienione osoby otrzymują promocyjny voucher na nasze Zespołowe Wyjazdy Team Building